środa, 14 grudnia 2011

...idą święta, idą święta...

serwetka odłożona bo następny odcinek dopiero po świętach :)) teraz trzeba jakoś ubrać choinkę. poszyłam troszkę zabaweczek na choinkę - mam nadzieję, że Wam się spodobają. zabawek był cały wór ale część poleciało do żłobka, część wysłałam w świat, część pewnie jeszcze poleci w świat, a kilka zostawię dla mojego szkraba, który jest nimi zachwycony.

ptaszki z gwiazdką...


i jeszcze piernikowy ludzik (zwany przez moje dziecko Ludwikiem :D), sówka i wieloryb...


i teraz inne zawieszki tam gdzie powinny być... księżyc świeci wysoko a kotek schował się w kąciku...


i jeszcze takie owieczki... jedna nie chciała pozować i odwróciła się tyłem :D


ech... idą święta na całego :)


i jeszcze raz Ludwik wśród gwiazd  :D

12 komentarzy:

  1. nie dziwie sie,ze poszly w swiat bo sliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie te Twoje zabaweczki :) I nie dziwię się że młoda zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju, jakie cudności!!!!!
    Mnie chyba te łowce najbardziej do serca przypadły!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde dziecko z tak przystrojonej choinki będzie się cieszyło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne wsie, ale owce mnie powaliły i wyrwały z kapci - są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie ozdóbki są sliczne. Od kotka nie można oczu oderwać Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne ozdoby choinkowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne filcaki :D Bardzo lubię takie ozdoby. U mnie w tym roku też filcowo, ale na trochę innej choince :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie też spokojnych, rodzinnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia życzę...
    Zabaweczki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Feliz Navidad Renulek, que tengas una hermosa Nochebuena y que el año que viene esté colmado de buenos momentos y bendiciones.
    Saludos y un gran abrazo
    Irma Luna

    OdpowiedzUsuń
  11. Feliz Navidad Renulek, que tengas una hermosa Nochebuena y que el año que viene esté colmado de buenos momentos y bendiciones.
    Saludos y un gran abrazo
    Irma Luna

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy7/6/12 19:07

    Odjazdowe!!! (co zresztą ochotę mam napisać pod wieloma postami;)) Filc jest taki... plastyczny w wymyślaniu:D
    Pozdrawiam, Gonia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...