poniedziałek, 6 lutego 2012

serwetka miodowa rząd 13

teraz dalej odpoczynek, prosty i szybciutki rządek zaczynamy od kółeczka sześć supełków łączenie i sześć supełków potem łuczek sześć supełków pikotek do łączenia i znowu sześć supełków. to tak dla relaksu :)
Szczegółowe schematy z opisami w języku polskim i angielskim znajdziecie tu:
https://www.etsy.com/pl/listing/515823451/doily-honey-renulek-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_7&crt=1




serwetka robi się coraz większa, tu na zdjęciu jako tło dla serwetki którą już kiedyś pokazywałam ale tak dla porównania - ta kolorowa jest zrobiona z aidy20 a ta którą robię przypomnę z madeiry chiara20, numer ten sam ale chiara jest zdecydowanie cieńsza niż aida.

18 komentarzy:

  1. Dziękuję :)
    Tym razem powinnam się wyrobić w 2 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo...! Pięknie, pięknie! Ten brzeg z kolorowej bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi się podoba ale powtarzać go nie będę :) w tej brzeg będzie inny :P
    ale nie wiem jaki bo mi się nici kończą :X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć jest faktycznie ładny, to z wszystkich rzędów robienie właśnie tego sprawiło mi stosunkowo najmniej przyjemności. I lekko ściąga mi całość - chyba zrobiłam krótsze pikotki między elementami. Mam nadzieję, że po wypraniu się wyrówna.

      Usuń
  4. Przepiękne, z zachwytem patrzę i gratuluje talentu! Spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicjo bo to jest właśnie przykład na to, że nie zawsze pikotki do łączenia muszą być krótkie, tu akurat lepiej wyglądają długie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maravilloso Renulek, lo tengo copiado para empezar hacerlo a fines de Marzo cuando ya no haga tanta calor porque acá estamos en verano.
    Cuanto hilo llevas ocupado en lo que has tejido y cuanto crees tú que vas a ocupar al tenerlo terminado.
    Saludo y gracias por compartir tu trabajo con nosotras.
    FELICITACIONES!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, ja jestem co prawda w czarnej d....ie, ale kiedyś wylezę z zaległości :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska jest,a ja gonię i gonię i dogonić nie mogę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy6/2/12 11:08

    Witam
    A ja to poprzestanę na 9 rzędzie bo supłam z AIDY 10 i już mam około 30 cm i gdybym robiła dalej to chyba wyszedłby mi obrus a nie serwetka. Chyba kiedyś wystartuję jeszcze raz ale z dużo cieńszej nitki :-)
    Ewa M.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem na bieżąco i jeszcze dzisiaj zabieram się za 13 rządek. Nici dokupiłam, więc mogę działać bez przeszkód. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Those are so very beautiful!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy7/2/12 18:26

    Witam!
    Ja dołączyłam tydzień temu i zaczynam dopiero 7. rząd, ale mam nadzieję Was dogonić:-) Supłam igłą, więc chyba pójdzie dość szybko...
    Serweta przepiękna, gratuluję talentu i nie ukrywam - zazdroszczę! Nie potrafię sama wymyślać wzorów, więc serdecznie dziękuję za bezinteresowne dzielenie się własnymi umiejętnościami z innymi:-)))
    ...i mam nadzieję, że serweta będzie duuuża....planuję ją zrobić w prezencie dla mamy i marzy mi się taki bardziej obrus niż serwetka...
    Pozdrawiam serdecznie Autorkę i wszystkie frywolne kobietki;-)
    majka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Majka, cieszę się, że dołączyłaś, mam nadzieję, że zobaczę efekty Twojej pracy, pozdrawiam i życzę miłego supłania.

      Usuń
  13. Ja też zaczęłam supłać serwetkę. Niestety nie mogę poświęcać jej tyle czasu ile bym chciała dlatego męczę dopiero 7 rządek. Może za sto lat was dogonię...Najważniejsze że będę miała śliczną serwetkę, a może nawet obrusik, bo tak się zapowiada ;)
    Ps.
    Z niecierpliwością czekam na powtórzenie wzoru koniczynek - stęskniłam się za nimi, a teraz już chyba się zmieszczą wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Blue, witaj wśród supłaczy :)
      w tej serwetce chyba koniczynek już nie będzie ale może w następnej :)

      Usuń
  14. Bardzo piękne te prace, serwetki, naszyjniki, bransoletki i w ogóle wszystkie. Jestem zauroczone na maxa. Zamierzam się przyłączyć do supłania tej serwety, ale nie wiem czy zdołam dogonić. No chyba że nie prześpię kilka nocek...Zapraszam także na mojego bloga: http://www.anetagnr.bloog.pl/ ,chociaż u mnie nie ma tylu wspaniałości, dopiero od niedawna zaprzyjaźniam się z frywolitką, jednak liczę że u mnie z czasem też wyjdzie coś równie pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  15. I have now completed this row. It is almost too big for me to take a photo!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...