czwartek, 3 września 2015

kołnierzyk frywolitkowy i wspomnienia Targów


zrobiłam ostatnio frywolitkowy kołnierzyk z moich ulubionych nici - Mercer Especjal - muszę powiedzieć, że jestem z niego bardzo zadowolona bo układa się naprawdę bardzo dobrze ;-)


a jak Wam się podoba?



kołnierzyk prezentowałam na 39.Międzynarodowych Targach Sztuki Ludowej, gdzie wystąpiłam na zaproszenie mojej nauczycielki - Pani Eugenia Wieczorek. 

tak wyglądało stoisko z moimi koronkami i z obrazami na szkle malowanymi przez Barbarę Gał - uważam, że obie techniki pięknie się razem prezentowały ;-)


Zapraszam też na stronę Cepelia- Międzynarodowe Targi Sztuki Ludowej - tam trochę zdjęć z targów a między innymi to zdjęcie...a na zdjęciu ja z moją nauczycielką ;-) co robimy? - oczywiście supłamy :-D
zdjęcie nie jest mojego autorstwa więc podaję tylko link do niego ;-)
https://www.facebook.com/cepelia.tsl/photos/pcb.1029770387053954/1029769127054080/?type=1&theater

13 komentarzy:

  1. Kołnierzyk jest piękny! A Ty na Targach Sztuki Ludowej prezentowałaś się doskonale!
    Nie byłam, żałuję :( Obejrzałam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny. Kiedyś próbowałam nauczyć się robienia frywolitek ale zniechęciły mnie niepowodzenia. Mam nadzieję, że kiedyś powrócę do nauki tej piękne techniki .Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, do frywolitki trzeba mnóstwo cierpliwości - szczególnie na początku ;-) szkoda, że się zniechęciłaś.

      Usuń
  3. Kołnierzyk przepiękny, akurat jestem w trakcie supłania innego z połączeniem koralików, a na Targi wybierałam się jak sójka za morze ... to chociaż pędzę obejrzeć galerię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko - Sójko - zacznij się już wybierać na następne Targi ;-)

      Usuń
  4. That is an awesome collar!!! I love the design!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały i kołnierzyk i wszystkie prace, które prezentowałaś. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the color with the little round Josephine knots at the end, I think that is what they are? It is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  7. Your collar is beautiful! I love your lace presentation!

    OdpowiedzUsuń
  8. zjawiskowy,wszystko takie delikatne i cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous collar, and display !

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatny i bardzo ładny a wystawa prac super .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...