poniedziałek, 21 marca 2016

cztery kolory jeden wzór


na specjalne zamówienie cztery kolory jeden wzorek... wyszły jak kolorowe cukiereczki  ;-)


Jajka są wykonane z drewna bukowego, wielkość jaja to jajo kacze (takie większe niż kurze), malowane i lakierowane a następnie ubrane w białe bawełniane koronki frywolitkowe.
 
fioletowe i niebieskie z przepięknie kwitnącą gałązką - ech wiosna już na całego...


druga para to czerwone i zielone... 


wszystkie cztery jajeczka tak wyglądają razem...


taki komplecik :-)

13 komentarzy:

  1. Piękne pisanki , każda ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful eggs!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Denerwujesz" mnie tymi frywolitkami o których ja nie mam pojęcia a bardzo mi się podobają:))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadwiga czółenka w dłoń i do dzieła ;-)

      Usuń
  4. Jajeczka jak zwykle wystrojone i prześliczne. A u nas jeszcze nie kwitną drzewka i krzewy. Ale chyba niebawem i do nas wiosna w pełni zawita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas właśnie zaczynają kwitnąć ;-) ta gałązka spędziła u mnie w domu godzinę i już była rozwinięta :-)

      Usuń
  5. ale ty ich namachałaś w tym roku ,wszystkie takie staranne i śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ;-) chyba nigdy tyle nie zrobiłam :-)

      Usuń
  6. Przepiękne. Wesołych i spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...