czwartek, 14 lipca 2016

Frywolitkowa serwetka on-line WIOSNA2016 rząd 16


Nie mogło dziś zabraknąć kolejnego rzędu...
ledwo zdążyłam :-)  ale jest - to juz przedostatni rząd więc czeka nas jeszcze jeden na pewno.

ostatnio wszystko robię na raz, a szczególnie uwalniam mózg od kłębiących się wzorów, które powolutku pojawiają się w sklepiku Etsy


Tutaj jednak wracamy do naszej wiosennej serwetki chociaż lato w pełni.  Ale już kończymy - jeszcze ten i kolejny 17 rząd i koniec.

Udało mi się zrobić - ale nie w całości - niestety - dlatego dziś tylko kawałek zdjęcia i szybka rozpiska rzędu 16.


Rząd jest prosty - kółeczka są takie same.  Do zrobienia tego rzędu wystarczy jedno czółenko i nitka z kłębka - tylko zanim zaczniecie to nawińcie kilka czółenek bo z jednego to może Wam nici nie wystarczyć :-)

Po zrobieniu rzędu 16 kończymy go tradycyjnie wiążąc na supeł i odcinając nitki.


13 komentarzy:

  1. Dziękuję Reniu za kolejny rządek. I za chwilę zaczynam bo wczoraj skończyłam 15

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za 16 rządek. Jestem w połowie poprzedniego rzędu. Po raz pierwszy będę zaczynała robótkę od łuczku i nie wiem jak się za to zabrać. Może jakaś mała podpowiedź (oczywiście w wolnej chwili)? A poprzedni komentarz usunięty został przez przypadek - no bo ja to taki niedzielny komputerowiec i czasem coś naciskam nie to co trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łomatko zapomniałam napisać - tak oczywiście wystarczy czółenko i nitka z kłębka. a nitkę po prostu jak nawiniesz na czółenko to nie odcinasz, przewlekasz szydełkiem przez pikotka do którego chcesz dołączyć i przez powstałą pętelkę przekładasz czółenko i jest dołączone - i robisz jak zwykle łuczek :-)

      Usuń
    2. A w ten sposób. Wieeeeeeelkie dzięki.

      Usuń
    3. najprostsze rozwiązania są najlepsze :o) cieszę się, że pomogłam :o)

      Usuń
  3. Deszczowy czwarteczek u mnie dziś Kochana , ale jak weszłam do Ciebie to słonko mi zaświeciło, i tęcza się pojawiła , tyle śliczności !! Pozdrawiam serdecznie i samych twórczych pomysłów życzę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłego supłania zatem w świetle słoneczka :-)

      Usuń
  4. That is a wonderful row!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love these tat alongs for us. Your work is so beautiful and when people are me working on your Napkin they are enthralled about it. I get so many questions on how I do it and the designer. I proudly share your name and blog in the hopes that they will want to learn about tatting.

    OdpowiedzUsuń
  6. You do make lovely patterns. I've startet row 16, and hope my ball of thred will last.

    Thanks for sharing with the world.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...