wtorek, 8 listopada 2016

Śnieżynka NOEL


Na najbliższą sobotę u nas zapowiadają opady śniegu ale u mnie to już śnieży od dawna, śnieżynki robię w dużych ilościach, już prawie mnie przysypały więc popakowałam i wysłałam, a co tam - niech inni się przy nich mrożą :-) mam nadzieję, że dolecą szczęśliwie.

Teraz mam chwilkę przerwy więc rozpisałam jedną z nich. Właściwie to miał być aniołek ale wyszła mi śnieżynka - tak często u mnie bywa, że próbuję coś zaprojektować a wychodzi co innego, ale w sumie też ładne więc chyba nie mam się czym martwić.

Śnieżynka "NOEL" robiona w dwóch rzędach, prosta a bardzo efektowna.

Schemat z opisem dostępny jest już na Etsy albo bezpośrednio u mnie dla tych którym Etsy jest nie po drodze ;-)
https://www.etsy.com/listing/490475911/pdf-original-shuttle-tatting-pattern?ref=shop_home_active_1



tło na ludowo tak mi się spodobało, że chyba każdą gwiazdkę będę na nim fotografować :-)


4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...